跳到主要內容

Translate

踮起腳尖,我們就能離幸福更近一點嗎?💞

 踮起腳尖,我們就能離幸福更近一點嗎?💞

踮起腳尖,我們就能離幸福更近一點嗎?💞

照片來源:網路

留言

這個網誌中的熱門文章

眼睛

幸福 甘甜

家庭是生活的中心

I think, therefore I am. ✍️我思故我在。

   I think, therefore I am. ✍️我思故我在。💖

讓自己如石一樣的人生

Merry Christmas~ happy New Year

What is hard, isn’t fun. What is fun, isn’t hard.

  What is hard, isn’t fun. What is fun, isn’t hard. 艱難之事毫無樂趣,有趣之事並不艱難。

If you can’t handle the worst of me, you don’t deserve my best. 如果你不能包容我最差的一面,你也不值得擁有我最好的一面💘。

  如果你不能包容我最差的一面,你也不值得擁有我最好的一面💘。 If you can’t handle the worst of me, you don’t deserve my best. 照片來源:網路

I love you, no one can replace. 我愛你💞不是任何人可以代替的。

  I love you, no one can replace. 我愛你💞不是任何人可以代替的。 照片來源:網路 https://m.zcool.com.cn/work/ZMjQ3MjMzMjQ=.html

謊話 短暫